DMV - CNH

IMPACTOS da nossa solução

  • Correção das falhas nas aplicações.
  • Redução no tempo de processamento dos registros.
  • Aumento do número de registros tratados na comparação automática.
  • Redução dos quantitativos de registros submetidos à análise humana.
  • Automatização e Modernização do processo.
  • Redução de erros.
  • Agilidade e maior transparência do processo ao órgão e aos candidatos.
  • Melhoria da qualidade para confronto com baixo custo para as clínicas clientes do Detran-RJ.
O problema:

A solução de Biometria implantada no cliente estava há vários anos sem qualquer implementação de melhorias e utilizando sistemas operacionais descontinuados e tecnologia defasadas.

A solução:
  1. Mapeamento dos processos, levantamento das fragilidades das aplicações principais, implementação de logs para identificação de erros, definição e implantação de melhorias e ferrramenta de controle do processamento;
  2. Substituição da Solução ABIS;
  3. Proposição de Desenvolvimento de sistema de avaliação eletrônica com utilização de Tablets nos locais de prova.
  4. Proposição de nova aplicação com utilização da tecnologia de validação facial e substituição dos livescanners (alto custo) por câmeras fotográficas de baixo custo e boa qualidade.
Tecnologia utilizada:

Biometria.

Our Solution

Our Solution

Service Desk

IT infrastructure support services at several levels and personalized human and/or automated customer service through multichannels: voice and messaging: and call center services aimed at resolving doubts, complaints, sales and direct and indirect customer support.

MRC-E

Montreal solution for registering vehicle financing contracts with direct integration with DETRAN`S

Digital Print

Solutions that optimize the formatting and sending of documents containing variable data, via digital or printed media

Agile innovation squads and software factory

Technological innovations for transforming business processes and software factories

Data Center/ Cloud solutions

Data processing center with an available environment for installing computer systems, including telecommunication services, data storage and general facilities services.

BPO

Continuous improvement of results through the application of advanced technology and professionals experienced in mapping, automating, and managing processes.

Creditools

A management system for real estate financing contracts and BPO services, which optimizes all phases of the process, from origination to closing,(final settlement of the contract) complying with all current legislation with high performance and security.

Consigo

Payroll solutions for financial institutions, companies and employees

Biometrics

biometric solutions based on ABIS technology for civil, criminal, forensic, and prison identification.

Knowledge management

Services and solutions that work with tangible and intangible assets to transform business processes through planning, analysis, design, implementation, monitoring and refinement, supported by processes for retaining, disseminating, collaborating and sharing corporate information.

Govplace

The Govplace Portal works like a marketplace, bringing together the most diverse municipal services in one place and online. These include the municipal management system-e- Cidade, Distance learning- EAD and the Call center